Salesforce

Oplaadfout 110: Alle Roomba® modellen

Article Details

Oplaadfout 110 betekent dat de cellen uit balans zijn, waardoor de accu van de robot niet goed wordt opgeladen.

 

Ga na of je een originele lithium-ion-accu van iRobot® gebruikt. Onbekende laadfouten kunnen optreden bij in de handel verkrijgbare accu's. Kijk hier voor instructies voor het verwijderen van de accu: Alle Roomba® en Braava® modellen.

 

Als het bericht blijft verschijnen, moet je een nieuwe accu aanschaffen.

Ga naar de iRobot-winkel - onderdelen en accessoires of neem contact op met de klantenservice van iRobot voor verdere hulp.

 

Houd voor snelle service het volgende bij de hand:

  • Je opgeladen robot
  • Het serienummer van de robot
  • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)
Gegevens
Oplaadfout 110: Alle Roomba® modellen
10610

Powered by