Oplaadfout 111 duidt op een hardwarefout van de accu. Verwijder de accu uit de robot, wacht minimaal 15 minuten en plaats de accu terug in de robot. Probeer vervolgens een taak uit te voeren.
Als de fout zich blijft voordoen, probeer je de robot opnieuw op te starten. Dat doe je als volgt:
- Haal de robot van het dock
- Houd de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt
- De robot wordt uitgeschakeld
- Houd de aan/uit-knop 3 seconden ingedrukt om de robot weer in te schakelen
Controleer of de nieuwste software op de robot is geïnstalleerd terwijl de robot opnieuw wordt opgestart.
Als de fout zich blijft voordoen nadat je de bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, neem je contact op met de klantenservice van iRobot.
Houd voor snelle service het volgende bij de hand:
- Je opgeladen robot
- Het serienummer van je robot
- Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (kassabon of factuur van aankoop bij een erkende verkoper)