Salesforce

Oplaadfout 115: Alle Roomba® modellen

Article Details

Oplaadfout 115 betekent dat er zich tijdens het opladen een celfout heeft voorgedaan in de accu en dat de accu mogelijk moet worden vervangen.

 

Ga na of je een originele lithium-ion-accu van iRobot® gebruikt. Onbekende laadfouten kunnen optreden bij in de handel verkrijgbare accu's. Hier vind je instructies voor het verwijderen van de accu: Alle Roomba® en Braava® modellen.

 

Als het bericht blijft verschijnen, moet je een nieuwe accu aanschaffen.

Ga naar de iRobot-winkel - onderdelen en accessoires of neem contact op met de klantenservice van iRobot voor verdere hulp.

 

Houd voor snelle service het volgende bij de hand:

  • Je opgeladen robot
  • Het serienummer van de robot
  • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)
Gegevens
Oplaadfout 115: Alle Roomba® modellen
10615

Powered by