Oplaadfout elf (11) duidt op een hardwarefout van de accu. Verwijder de accu uit de robot, wacht minimaal 15 minuten en plaats de accu terug. Probeer vervolgens een schoonmaaktaak uit te voeren.
Als de fout zich blijft voordoen, probeer dan de robot opnieuw op te starten door de CLEAN-knop (één knop voor de j-serie) 20 seconden ingedrukt te houden. Als je de knop loslaat, vertoont de lichtring een witte draaibeweging met de klok mee. Dit bekent dat de robot opnieuw wordt opgestart. De procedure voor opnieuw opstarten is voltooid wanneer de lichtring uitgaat.
Controleer of de nieuwste software op je robot is geïnstalleerd terwijl de robot opnieuw wordt opgestart.
Als de fout blijft optreden nadat je de bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, neem je contact op met de klantenservice van iRobot.
Houd voor snelle service het volgende bij de hand:
• De opgeladen robot
• Het serienummer van de robot
• Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)