Salesforce

Contact met de iRobot Klantenservice

Article Details

Voor versnelde service:

Houd het volgende bij de hand:

  • De robot bij u en volledig opgeladen.
  • Het Serienummer van uw robot.
  • Voor garantieafhandelingen: Aankoopbewijs (factuur van een geautoriseerde dealer).

 

Moet u een retourzending starten?

Als u een product binnen 30 dagen na aankoop wilt retourneren, gaat u als volgt te werk:

  • Geregistreerde gebruikers: log in op uw account en ga naar Mijn bestellingen om de retourzending te starten.
  • Gastgebruikers: ga naar de pagina Orderstatus (rechtsboven) en haal uw bestelling op met het e-mailadres en bestelnummer dat aan de aankoop is gekoppeld.

 

Vragen over promoties of kortingen?
Voor vragen over promoties en kortingen van iRobot® kunt u gerust contact met ons opnemen.

 

 

Nederland en België

We staan voor u klaar.

Nederland:+31 70 7006696
 

België: +32 2 588 78 29
 

Neem per e-mail contact op met de klantenservice van iRobot.

*Gelieve nota te nemen: om bijlagen op te laden bij uw mails, dient u in ingelogd te zijn in uw iRobot account - Log hier in


Openingstijden

  • Maandag t/m vrijdag: 9:00h - 19:00h

 

Internationaal

Bent u een iRobot-klant die buiten Nederland woont en hulp nodig heeft? Neem dan contact op met uw internationale distributeur. Selecteer uw taal en land.

Gegevens
Contact met de iRobot Klantenservice
200

Powered by