Voor versnelde service:
Houd het volgende bij de hand:
- De robot bij u en volledig opgeladen.
- Het Serienummer van uw robot.
- Voor garantieafhandelingen: Aankoopbewijs (factuur van een geautoriseerde dealer).
Moet u een retourzending starten?
Als u een product binnen 30 dagen na aankoop wilt retourneren, gaat u als volgt te werk:
- Geregistreerde gebruikers: log in op uw account en ga naar Mijn bestellingen om de retourzending te starten.
- Gastgebruikers: ga naar de pagina Orderstatus (rechtsboven) en haal uw bestelling op met het e-mailadres en bestelnummer dat aan de aankoop is gekoppeld.
Vragen over promoties of kortingen?
Voor vragen over promoties en kortingen van iRobot® kunt u gerust contact met ons opnemen.
Nederland en België
We staan voor u klaar.
Nederland:+31 70 7006696
België: +32 2 588 78 29
*Gelieve nota te nemen: om bijlagen op te laden bij uw mails, dient u in ingelogd te zijn in uw iRobot account - Log hier in
Openingstijden
- Maandag t/m vrijdag: 9:00h - 19:00h
Internationaal
Bent u een iRobot-klant die buiten Nederland woont en hulp nodig heeft? Neem dan contact op met uw internationale distributeur. Selecteer uw taal en land.