Salesforce

Laadprobleem 8: Alle Roomba® en Braava® modellen

Article Details

Laadfout acht (8) is een accucommunicatiefout. Je robot laadt niet op als deze geen veilige verbinding heeft met de accu. Verwijder de accu en plaats deze opnieuw om deze fout te verhelpen.  

Opmerking: Ga na of je een originele iRobot®-lithium-ion-accu gebruikt. Onbekende laadfouten kunnen optreden bij in de handel verkrijgbare accu's. 

Als je Roomba® robotstofzuiger nog steeds problemen heeft met opladen,maak je de contactpunten voor opladen schoon om deze fout te verhelpen.

                           
Contactpunten voor opladen             Contactpunten voor opladen                  Contactpunten voor  
         van de Home Base                              van de robot                                opladen Clean Base


Neem contact op met de klantenservice van iRobot als de fout zich blijft voordoen.

Houd het volgende bij de hand voor een versnelde service:

  • Jouw robot die is opgeladen
  • Het serienummer van je robot
  • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)
Gegevens
Laadprobleem 8: Alle Roomba® en Braava® modellen
21073

Powered by