Salesforce

Oplaadfout 2: Alle Roomba® en Braava® modellen

Article Details

Oplaadfout twee (2) betekent dat er een fout is gedetecteerd en dat de Roomba® of Braava® accu niet wordt opgeladen. De foutmelder verschilt per model. Laat de robot schoonmaken of verwijder de accu en plaatst deze opnieuw om de fout te verhelpen. Controleer de robot en Home Base op vloeistofschade.

Opmerking: Ga na of je een originele iRobot®-lithium-ion-accu gebruikt. Bij in de handel verkrijgbare accu’s kunnen onbekende oplaadfouten optreden.
Als je een iRobot® accu gebruikt en deze fout blijft optreden, neem dan contact op met de klantenservice van iRobot.

Houd voor snelle service het volgende bij de hand:

  • Jouw robot die is opgeladen
  • Het serienummer van je robot
  • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)
Gegevens
Oplaadfout 2: Alle Roomba® en Braava® modellen
2436

Powered by