Salesforce

Fout 1008, Roomba Combo® j7+/j9+/10 Max

Article Details

Als je Roomba Combo® j7+/j9+/10 Max niet dweilt of de dweilpad niet gebruikt, volg je de onderstaande stappen.

 

Roomba Combo® 10 Max | How to Manually Retract Pad Arm

 

De robot zou foutmelding 1008 moeten weergeven, maar zelfs als er niets wordt weergegeven, kun je het probleem oplossen door de robot opnieuw op te starten, zodat hij weer kan gaan dweilen. Start de robot opnieuw op door de knop ongeveer twintig (20) seconden ingedrukt te houden. Hierdoor wordt de fout uit het geheugen van de robot gewist.

Fout 1008 geeft aan dat de pad-actuator is vastgelopen en de robot niet kan bewegen. De pad-actuator wordt mogelijk geblokkeerd door iets dat zich boven op de pad bevindt wanneer deze in de ingeklapte stand staat of in een krappe ruimte waar onvoldoende ruimte is om de pad volledig te bedienen. De robot zal proberen om zelfstandig naar een nieuwe locatie te gaan en de pad opnieuw te bedienen.  

De robot pauzeert halverwege de taak en wacht tot de gebruiker hulp biedt. Om de fout te verhelpen, zet je de robot op een andere plek en zorg je ervoor dat zich niets boven op de robot bevindt. Druk op de knop om de taak te hervatten.   

Neem contact op met de klantenservice van iRobot als de fout zich blijft voordoen.  

Houd voor snelle service het volgende bij de hand: 

  • Je opgeladen robot
  • Het serienummer van de robot
  • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper)
Gegevens
Fout 1008, Roomba Combo® j7+/j9+/10 Max
78005

Powered by