Salesforce

Oplaadfout 17/oplaadfout 23: Alle Roomba® en Braava® modellen

Article Details

Zowel laadfout zeventien (17) als fout drieëntwintig (23) betekenen dat de accu mogelijk niet een authentieke iRobot-accu is.

Opmerking: Ga na of je een originele iRobot® -lithium-ion-accu gebruikt. Deze oplaadfout en andere oplaadfouten kunnen optreden bij in de handel verkrijgbare accu's.  

Als het bericht blijft verschijnen,start je de robot opnieuw op.

Als het bericht na het opnieuw opstarten nog steeds wordt weergegeven en je accu een authentieke iRobot-accu is, neem je contact op met de klantenservice van iRobot.

Houd het volgende bij de hand voor een versnelde service:
    • De opgeladen robot.
    • Het serienummer van de robot.
    • Voor garantieclaims: Aankoopbewijs (bon of factuur voor aankoop bij een erkende verkoper).

Gegevens
Oplaadfout 17/oplaadfout 23: Alle Roomba® en Braava® modellen
16577

Powered by